Piruet

Ieškantiems kokybės

8 343 94133

Rašykite ▼

Kilo klausimų? Rašykite!

Pristatymas ▼

Nemokamas pristatymas – perkant už 50 eurų ir daugiau!

Mano paskyra

Krepšelis

CLOSE

PADEDA GOOGLE PAIEŠKOJE KILTI AUKŠČIAU

 

 

Norint pasiekti mūsų potencialius klientus, labai svarbu aiškiai įsivardinti kas yra tie mūsų klientai (kuriems klientams viską kuriame), kokiai visuomenės grupei jie priklauso (tipo “biuro moterėlė” ar kažkas kito).

Nes nuo to priklauso kokiais žodžiais mes juos bandysime pasiekti – kokius žodžius jie įvedinės į Google paieškos laukelį ieškodami internete vienokios ar kitokios prekės. Jeigu mes teisingai atrinksime ir sudėliosime tuos žodžius,  labai padidinsime savo šansus organiškai (savaime, ne už pinigus) pakilti Google paieškoje į aukštesnes pozicijas.

Tai vienas svarbiausių darbų, nes gali prisigalvoti labai įmantrių žodžių, juos pavartoti pavadinimuose ar aprašymuose, bet jeigu mūsų klientas tų žodžių nevartoja, jis mus internete galės surasti tik atsitiktinumo dėka.

1. Kokybiški kategorijų pavadinimai

Kokybiškas – tai toks pavadinimas, kuriame yra būtent tie žodžiai, kokius mūsų įsivaizduojamas klientas įves į Google paieškos laukelį, ieškodamas internete šioje kategorijoje esančios prekės.

Kažką panašaus bandėme daryti.

 

2. Kokybiški kategorijų aprašymai  + meta tekstas (tekstas, kuris matosi google paieškoje)

Kokybiško kategorijos aprašymo kūrimas:

-atsižvelgiant į kategoriją, susirašyti pagrindinius raktinius žodžius, kuriuos potencialus klientas galimai įvedinės į Google paiešką, kai ieškos šiai kategorijai priskiriamos prekės;

-kurti tekstą, panaudojant susirašytus raktinius žodžius;

-tekstas turėtų būti lengvai skaitomas, dominantis potencialų klientą, t.y. tekste būtų galima bendrais bruožais apibūdinti kam šios kategorijos prekės skirtos, kokias finkcijas, kokius darbus su šios kategorijos prekėmis galima atlikti, kaip šios kategorijos prekės gali palengvinti pirkėjui jo gyvenimą. Viskas bendrais bruožais apie kategorijos prekių visumą, o ne konkrečią prekę, nesileidžiant į technines smulkmenas, nes jas aprašyti galima darant kiekvienos prekės aprašymą;

-tekste galima paminėti kokių garsių firmų prekes parduodame ir įdėti nuorodą į kurios nors įmonės tinklapį;

-taip pat tekstą galima panaudoti kaip reklaminį lauką kažkuo susijusiai kitai prekių kategorijai pristatyti – pvz., jeigu rašai, kad bigatorius “Puikiausiai tinka formuoti lenkimo siūlę laminuotiems produktams”, čia pat galima įdėti ir nuorodą, kad “mes taip pat Jums galime pasiūlyti laminatorių ar laminavimo vokelius už labai patrauklią kainą” su nuoroda į laminavimo kategoriją.

 

3. Kokybiški prekių pavadinimai

Kokybiškas – tai toks pavadinimas, kuriame yra būtent tie žodžiai, kokius mūsų įsivaizduojamas klientas įves į Google paieškos laukelį, ieškodamas internete šios prekės.

Todėl pirma reikėtų rasti tuos geriausius žodžius, o paskui jau juos panadoti ir įtraukti į prekės pavadinimą.

4. Kokybiški prekių aprašymai + meta tekstas (tekstas, kuris matosi google paieškoje).

Taip, kaip ir kategorijų aprašymų kūrime – pradžia nuo raktinių žodžių parinkimo. Tada – tų raktinių žodžių panaudojimas aprašymo tekste.

Jeigu kategorijų aprašyme rašome bendrinį tos kategorijos prekių apibūdinimą, tai konkrečiai prekei reikėtų truputį kitokio teksto. Galima vieną – du sakinius ką tas prietaisas daro, bet toliau – koks tas prietaisas geras, koks kokybiškas, kaip labai su juo lengva dirbti, koks jis ilgaamžiškas, kokia gera jo konstrukcija, o gal spalvos, blizgumas ir pan. Pats esminis rinkodaros punktas – klientui parduodi realiai ne prekę, klientui parduodi EMOCIJĄ.

Taip pat tekste galima įvesti nuorodas į atsargines dalis, o gal į kažkokią kitai kategorijai priklausančią prekę ar net visą kategoriją. Svarbu, kad tai sklandžiai įsilietų į tekstą.

SVARBU, kad aprašymai nesikartotų. Bus prekės, kurioms skirtingų aprašymų sukurti nepavyks (pvz. spiralė su skirtingais diametrais). Tada reikėtų daryti taip: pirma išsirinkti vieną tos rūšies prekę ir sukurti jai puikų aprašymą. Tą prekę Googlas matys. Visoms kitoms tos rūšies prekėms galima naudoti tą patį ar kažkokį paprastesnį aprašymą ir padaryti, kad Googlas jų nematytų. Tada visą reikšmę Googlas suteiks tai vienai prekei, nes kitu atveju, esant vienodiems aprašymams, tą patį reikšmės dydį Googlas gali padalinti visoms prekėms su vienodais aprašymais po truputį. Tokiu atveju bus pralaimima kova su konkurentais.  PVZ., padarome, kad plastikinė spiralė 10 mm diametro yra pagrindinė prekė. Jai sukuriame gera aprašymą, kuriame įdedame nuorodą į kategorijos puslapį, kuriame randasi kitų plastikinės spiralės diametrų prekės, t.y. 12, 14, 16 mm ir t.t. Padarome, kad šių diametrų prekių Googlas nematytų, o susikoncentruotų tik į tą “pagrindinę” prekę. Tarkime klientas ieško plastikinės spiralės ir Google paieškoje įveda “Plastikinė spiralė lapų surišimui”. Tada Googlas ieško geriausiai atitinkančio varianto internete pagal šiuos suvestus žodžius. Jeigu pas mus bus prekės pavadinime šie žodžiai, kažkas panašaus aprašyme (Googlas atseit jau supranta ir teksto kontekstą), ir neturėsime daug konkurentų, įvertinęs kitas aplinkybes (pvz. tinklapio lankomumą, kiek laiko tinklapyje užsilaiko klientai, tinklapio sparta, vizualinė medžiaga, tekstų dydžiai, nuorodų sistemos ir pan ir t.t.) jis gali parodyti mus aukštoje pozicijoje pirmame puslapyje. Jeigu su tokiu pačiu aprašymu prekių matys daugiau, vertins, kad tenkstas nėra unikalus, gali įvertinti kaip kopijuotą tekstą ar pan ir toiam puslapiui suteikti mažesnę reikšmę. Todėl į viršų gali ir neiškelti.

5. Nuorodų sistemos:

  • 5.1. Vidinės nuorodos

Nuorodos iš kategorijos į kategoriją, iš prekės į kitą kategoriją ir panašiai.

Kuo daugiau nuorodų į konkretų puslapį, tuo Googlas tą puslapį laiko svarbesniu svetainės lygmeniu.

Todėl kaip ir kur nuorodas sudėliosime irgi turi savo reikšmę.

  • 5.2. Siunčiamos į kitas svetaines

    pvz į rimto gamintojo puslapį, į rimto partnerio puslapį ir pan. Googlas mato, kad jūs bendraujate ir tam teikia reikšmę.

  • 5.3. Gaunamos iš kitų svetainių.

    pvz iš savo partnerių, iš gamintojų (jie būna įsidėję net tokias nuorodas, kad “Mūsų prekes galite įsigyti pas mūsų partnerius:…..) ir pan.

    Štai pvz. Cyklos gamintojas. Jo internetiniame puslapyje www.cyklos.eu apačioje yra nuoroda “Resellers” (Pardavėjai). Ten, pasirinkus Lithuania, rodo Jūsų įmonę ir įdėta nuoroda į www.mera.lt. Reiškia Googlas mato būtent mera.lt puslapį ir jam skiria didesnę reikšmę, jeigu nusprendžia, kad tie puslapiai vienas su kitu tinka pagal pobūdį (kepykla, duodama nuoroda į vestuvinių suknelių parduotuvę, nesuteiks tokios pat reikšmės, kaip įrankių gamintojas duodamas nuorodą į įrankių puslapį). 
    Jeigu būtų įmanoma įdėti nuorodą tiesiogiai į “Bigatoriai” kategorijos puslapį https://musufoto.lt/product-category/bigatoriai/, šis puslapis gautų papildomą svarbą Google vertinime.

    Bet čia jau jums nuspręsti kas yra svarbiau – nuoroda į mera.lt, nuoroda į bigatorius, gal įdėtos abi nuorodos. 

 

 

6. Kokybiškos nuotraukos.

 

 

7. VIDEO

TRUKDO GOOGLE PAIEŠKOJE KILTI AUKŠČIAU

– vienodi pavadinimai

-vienodi aprašymai

-tekstas nukopijuotas iš gamintojų ar konkurentų puslapių yra vertinamas kaip besidubliuojantis

-chaotiškas meniu

-mažai vaizdinių priemonių

-nesugebėjimas kliento išlaikyti puslapyje ilgėliau, t.y. jeigu Googlas mato, kad klientai užėję į puslapį tuoj pat jį palieka, jis nusprendžia, kad puslapis neturi vertės, jame nėra naudingos medžiagos ir jor reikšmę savo vertinime stipriai mažina;

-nesugebėjimas priversti klientą padaryti sekantį žingsnį, t.y. paspausti nuorodą į kitą puslapį, užsiregistruoti naujienlaiškiui, palikti komentarą ir pan.

-techninė tinklapio dalis, t.y. kaip greitai atverčiamas puslapis, kaip lengvai skaitomi tekstai kompiuteryje ir mobiliame įrenginyje – ar sudalinta į pastraipas, ar tinkamas šriftų dydis ir pan.

 

Krepšelis
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0